У випадку втрати свідоцтва про взяття
на облік платника єдиного внеску можна отримати дублікат
У
випадку втрати або зіпсуття (зношення) повідомлення про взяття на облік
платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
(далі – Повідомлення) такий платник має право на отримання дублікату документа.
Для цього необхідно подати відповідну заяву.
Заява подається до органу доходів і зборів за місцезнаходженням чи місцем
проживання платника та складається у довільній формі.
Водночас, взяття на облік юридичних осіб (їх
відокремлених підрозділів) та фізичних осіб – підприємців як платників єдиного
внеску підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб – підприємців (далі – Єдиний державний реєстр).
У разі втрати або зіпсуття (зношення) виписки
з Єдиного державного реєстру платники можуть звернутися із заявою до державного
реєстратора та повторно отримати документ.
При цьому на Повідомленні та виписці з Єдиного
державного реєстру, які видаються замість втрачених (зіпсованих, пошкоджених
тощо), слово «Дублікат» не зазначається.
Порядок обліку платників єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування затверджений наказом
Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 458.
|