Етапи реєстрації РРО
Отже, для реєстрації реєстраторів розрахункових операцій
(далі - РРО) суб'єкт господарювання має подати до органу доходів і зборів такі
документи:
- Заяву
про реєстрацію РРО за формою № 1 - РРО;
- Копію
документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у
власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування
РРО;
- Копію
документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення
господарської одиниці, де буде використовуватись РРО;
- Копію
договору суб'єкта господарювання з Центру сервісного обслуговування про
технічне обслуговування та ремонт РРО.
Нагадуємо,
що суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій
та/або безготівковій формах при продажу товарів (наданні послуг) у сфері
торгівлі, громадського харчування і послуг повинні застосовувати реєстратори
розрахункових операцій.
Для того,
що б реєстрація Вашого РРО відбулася швидко і правильно – необхідно пройти
через такі етапи:
- Першим
кроком буде те, що заява та вище зазначені документи Ви подаєте до органу
доходів і зборів за місцем обліку суб’єкта господарювання;
- Через
два дні Ви отримуєте довідку про резервування фіскального номера;
- З цією
довідкою про резервування фіскального номера Вам необхідно звернутись у центр
сервісного обслуговування. Де протягом п’яти днів для Вас виготовлять довідку
про опломбування та акт введення в експлуатацію.
- З цим
документом Ви звертаєтесь до органу доходів і зборів за місцем обліку СГ.
Наступним кроком – останнім, буде орган
доходів і зборів, де за два дні Вам видадуть реєстраційне посвідчення, з яким
Ви звертаєтесь до органу доходів і зборів за адресою господарської одиниці.
Виходячи з
вище сказаного, весь процес реєстрації РРО займає близько десяти днів. Отже, не
зволікайте шановні власники касових апаратів, та переходьте на новий он - лайн
рівень спілкування!
|