Оновлений «Пульс» відтепер працює і
для клієнтів митниці
Міндоходів здійснило ребрендинг інтерактивного сервісу
«Пульс податкової», який відтепер приймає звернення представників бізнесу не
тільки з податкових, а й з митних питань.
Нагадаємо, сервіс «Пульс податкової» було запроваджено
у січні 2012 року як такий, що дає змогу платнику повідомляти про
неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової безпосередньо
керівництву служби. З цього часу «Пульс» зарекомендував себе не тільки як
ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.
Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в
тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або
бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво
відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не
тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного
контролю й митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу
«Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044)
284-00-07.
|