Подбайте про
електронні квітанції
Після
того, як платник надіслав звітність електронною поштою (засобами
телекомунікаційного зв’язку) до органу Міністерства доходів і зборів України
(далі – Міндоходів), він отримує першу та другу квитанції.
Перша квитанція підтверджує передачу податкових документів в
електронному вигляді до органу Міндоходів. Ця квитанція надсилається органами
Міндоходів на електронну адресу платника, з якої було отримано податкову
звітність. Якщо платник не отримав першу квитанцію, то податковий документ
вважається неодержаним.
Друга квитанція підтверджує прийняття податкових документів
платника до бази даних Міндоходів. У квитанції мають міститися:
- реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі,
- відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому
формату (стандарту) електронного документа,
- результати перевірки електронних цифрових підписів (далі – ЕЦП),
- інформація про платника податків,
- дата та час приймання,
- реєстраційний номер,
- податковий період, за який подається податкова звітність,
- дані про відправника квитанції.
На цю
квитанцію накладається ЕЦП органу Міндоходів, здійснюється її шифрування та
надсилання платнику засобами телекомунікаційного зв’язку.
Обидві квитанції складаються у двох примірниках.
Другі примірники першої та другої квитанцій в електронному вигляді
зберігаються в органі Міндоходів.
|